al contingut a la navegació Informació de contacte

Bases places a la brigada

šŸ“¢ Aprovació de bases i convocatòria per cobrir temporalment dues places a la brigada municipal i creació d’una borsa de treball de l’Ajuntament de Rialp.

DIMARTS 30 MAIG 2023

ANUNCI

Aprovació de bases i convocatoĢ€ria per cobrir temporalment dues places a la brigada municipal i creació d’una borsa de treball de l’Ajuntament de Rialp

Aprovades per Decret d’alcaldia 57/2023 de data 18 de maig de 2023 les bases i convocatoĢ€ria per la cobertura temporal de dues places a la brigada municipal i la creació d’una borsa de treball, s’obre el termini de presentació de solĀ·licituds, que seraĢ€ de deu dies haĢ€bils a comptar des de l’endemaĢ€ de la publicació al BOP de Lleida.

S’adjunten les bases reguladores que regiran la convocatoĢ€ria:

ā€œCONVOCATOĢ€RIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER COBRIR TEMPORALMENT DUES PLACES A LA BRIGADA MUNICIPAL PER CONCURREĢ€NCIA D’INCREMENTS IMPREVISIBLES I OCASIONALS DE LA SEVA ACTIVITAT, I CREACIÓ DE BORSA DE TREBALL DE PERSONAL DE BRIGADA AP/E.

BASE 1A; OBJECTE DE LA CONVOCATOĢ€RIA

La convocatoĢ€ria per a la provisió, amb caraĢ€cter temporal, mitjançant concurs durant el període d’estiu (3 mesos) per cobrir l’increment de feina provocat per la situació de sequera, i creació d’una borsa de treball per personal de brigada (AP/E)Així mateix, l’Ajuntament necessita de forma urgent i inajornable constituir la borsa mencionada per cobrir de manera aĢ€gil i raĢ€pida vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingeĢ€ncia temporal d’aquest grup professional.

Per aquest motiu, és necessari portar a terme la seva selecció, amb les següents característiques:

Denominació Peó de Brigada
Tipus de contractació Laboral temporal (AP/E)

Nivell de Titulació:

En aplicació de la DA 6a del TREBEP, no s’exigeix cap de les titulacions previstes al sistema educatiu per a aquestes places.
Número de vacants: 2
Sistema de selecció Concurs de meĢ€ritsĀ 
Duració del contracte 6 mesos

El personal contractat temporalment tindraĢ€ assignades les retribucions baĢ€siques i complementaĢ€ries segons el grup de classificació.

La present convocatoĢ€ria es publicaraĢ€ al Butlletí Oficial de la Província de Lleida i a la Seu electroĢ€nica del Ajuntament (E-Tauler).

Funcions:

  • Donar suport a actuacions relacionades amb el manteniment i reparacions de la xarxa d’aigua

  • Actuacions destinades a la reducció de risc d’incendis.

  • Altres actuacions relacionades amb la sequera.

  • Realitzar tasques de manteniment de les instalĀ·lacions i equipaments municipals i de la

    via pública, inclosos circuits eleĢ€ctrics, de calefacció i xarxa d’aigua.

  • Realitzar treballs de neteja i de manteniment de carrers, places, espais públics, zones

    esportives, zones verdes i cementiri.

  • Utilitzar les eines manuals i mecaĢ€niques requerides per al desenvolupament dels treballs

    encomanats, així com tenir cura del seu manteniment.

  • Preparar el material necessari per a la seva utilització i/o instalĀ·lació posterior, sent responsables de l’ordenació i bon ús de les eines i maquinaĢ€ria utilitzada.

  • Altres tasques que se li encomanin relacionades amb les funcions proĢ€pies de la Brigada municipal.

      1. BASE 2A. GESTIÓ DE LA BORSA

        2.1. Constituïda la borsa, com a mitjans de crida a les persones candidates per a cobrir les contractacions de personal laboral temporal que sigui necessari, s’utilitzaraĢ€ la comunicació telefoĢ€nica i el correu electroĢ€nic. Es realitzaran dues trucades telefoĢ€niques en franges horaĢ€ries diferents a intervals no inferiors a 1 hora, en el mateix dia o diferent, i es trametraĢ€ un correu electroĢ€nic. Tota comunicació entre l’Administració i les persones interessades que derivi de l’aplicació d’aquest procés s’efectuaraĢ€ emprant l’adreça de correu electroĢ€nic i el teleĢ€fon facilitat a tal efecte, sent d’exclusiva responsabilitat de les persones candidates la seva inclusió a la solĀ·licitud de participació en aquest procés selectiu, així com, en el seu cas, la seva actualització (amb comunicació escrita adreçada a l’Ens).

        Si no es pot contactar amb la persona aspirant per cap dels mitjans esmentats en un termini maĢ€xim de 24 hores, aquesta veuraĢ€ decaigut el seu dret en aquella crida, i es contactaraĢ€ amb la següent persona aspirant de la llista. Els efectes derivats de la impossibilitat de contactar amb la persona aspirant seran els establerts en aquesta Base.

        2.2. Quan sorgeixi una necessitat de personal es contactaraĢ€ la persona que tingui major puntuació de la borsa que estigui disponible, d’acord amb els criteris següents:

    - Es consideraran disponibles per cobrir llocs les persones de la borsa que no prestin serveis en aquell mateix moment a l’Ens, llevat de les excepcions establertes per al contracte de relleu. En aquest sentit, d’acord amb el que estableix l’article 12.7 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut dels treballadors, els contractes de relleu s’oferiran a les persones que els correspongui per ordre de puntuació a la

    borsa que estiguin en situació d’atur o que tinguin concertat amb l’Ens un contracte de durada determinada.

    - Quan una persona treballadora temporal finalitzi el seu contracte s’incorporaraĢ€ de nou a la borsa en la mateixa posició que tenia sempre i quan la valoració de l’Ens hagi estat favorable i supeditada, en tot cas, al compliment de la normativa corresponent de durada maĢ€xima de les relacions laborals temporals. A aquest efecte l’Ens emetraĢ€, si escau, un informe sobre la idoneïtat de la prestació dels serveis i el manteniment de la persona a la borsa un cop finalitzada la contractació corresponent. Els informes negatius que s’emetin sobre la prestació del servei de les persones treballadores es trametran a la persona treballadora a fi i efecte d’alĀ·legacions. Posteriorment l’Ens resoldraĢ€ sobre l’exclusió o no de la persona a la borsa.

    En aquest sentit la persona interessada pot solĀ·licitar a l’Ajuntament la suspensió de la seva situació dins la llista en el moment en queĢ€ se li faci l’oferta del lloc de treball per alguna de les causes següents degudament justificades: la incapacitat temporal; el part, adopció o acolliment, tant preadoptiu com permanent o simple, paternitat i naixement de fills/es prematurs/es o que per qualsevol altra causa hagin de romandre hospitalitzats/des a continuació del part, sempre que concorrin els requisits que donen dret a gaudir del permís corresponent; defunció de familiars fins a segon grau de consanguinitat o afinitat, amb una limitació temporal de fins a quatre dies; compliment d’un deure inexcusable de caraĢ€cter públic, pel temps que sigui indispensable per donar compliment al deure; matrimoni propi, si la celebració ha tingut lloc dins dels vint dies naturals anteriors a l’oferiment de la proposta de contractació o ha de tenir lloc dins dels vint dies naturals següents.

    En el cas que la persona interessada alĀ·legui alguna de les causes esmentades no es modificaraĢ€ la seva posició dins de la borsa ni tampoc se l’exclouraĢ€ i es faraĢ€ la contractació de la/es següent/s persona/es. La persona interessada hauraĢ€ de justificar documentalment el motiu de suspensió davant l’Ens en el termini maĢ€xim de tres dies.

    2.3. Seran causes d’exclusió de la borsa de treball:

    • - Ā No superar el període de prova establert.

    • - Ā Estar sancionat/ada per resolució ferma en via administrativa d’un expedient disciplinari incoat per la comissió d’una falta greu o molt greu.

    - Rebutjar, encara que justificadament, tres ofertes de treball, llevat que sigui per causa de baixa meĢ€dica o altre causa de suspensió establerta expressament en aquestes Bases. Tal i com s’ha indicat, el rebuig de la primera i segona oferta de treball comportaraĢ€ que la persona se situï a l’última posició de la borsa.

    - Haver estat impossible la localització de la persona en tres propostes de treball amb el benenteĢ€s que és d’exclusiva responsabilitat d’aquesta facilitar una adreça de correu electroĢ€nic i teleĢ€fon, i comunicar els canvis que s’hi produeixin.

    • - Ā Haver-se informat desfavorablement la prestació del servei.

    • - Ā Renunciar a un contracte de treball vigent o nomenament interí, ja iniciat.

    • - Ā La voluntat expressa de la persona treballadora de ser exclosa de la borsa.

    • - Ā La no presentació de la documentació exigida dins del termini establert.

    • - Ā La falsedat inicial o sobrevinguda d’algun dels requisits exigits per formar part de la borsa de treball o la falsedat dels meĢ€rits alĀ·legats.

    2.4. La borsa tindraĢ€ una vigeĢ€ncia de 2 anys des de la seva constitució.

    2.5. En l’exercici de les funcions atribuïdes a les places ofertes és d’aplicació la normativa sobre el reĢ€gim d’incompatibilitats en el sector públic.

    BASE 3A REQUISITS DELS ASPIRANTS

    3.1 Per ser admeses i prendre part en la convocatoĢ€ria, les persones aspirants han de reunir, a la data d’acabament del termini de presentació de solĀ·licituds, els següents requisits generals:

    a) Tenir la nacionalitat espanyola, d’acord amb les lleis vigents, o tenir la nacionalitat de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d’aplicació la lliure circulació de persones treballadores, de conformitat amb el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut baĢ€sic de l’empleat públic, i amb el que estableixen la Llei 4/2000 d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya, i la Llei 14/2003, de 20 de novembre, sobre els drets i llibertats de les persones estrangeres a Espanya i la seva integració social, i disposicions concordants. Les persones aspirants que siguin estrangeres han d’acreditar la seva nacionalitat.

    Les previsions del paraĢ€graf anterior seran d’aplicació, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, al/a la coĢ€njuge de les persones espanyoles i nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separades de dret i als/a les seus/seves descendents i als/a les del/de la seu/va coĢ€njuge sempre que no estiguin separades de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.

    Les persones estrangeres amb resideĢ€ncia legal a Espanya podran accedir a les Administracions públiques, com a personal laboral, en igualtat de condicions que les espanyoles.

    1. b) Ā Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.

    2. c) Ā Haver complert setze anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat de jubilació maĢ€xima

    forçosa fixada per la llei.

    d) No patir cap malaltia ni disminució que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

    e) No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels oĢ€rgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autoĢ€nomes, ni estar inhabilitat/da absolutament o especialment per a l’ocupació de caĢ€rrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser persona nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinaĢ€ria o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.

    f) Estar en possessió del certificat de coneixements de la llengua catalana equivalent al nivell A baĢ€sic A2 de la Direcció de Política Lingüística, o equivalent o superior. En el cas que alguna de les persones concursants no disposi del certificat o del títol equivalent, caldraĢ€ realitzar una prova específica de llengua catalana. La qualificació en aquest exercici seraĢ€ d'apte/a o no apte/a i quedaran eliminats del procés els aspirants que rebin la qualificació de no apte/a.

    g) Les persones aspirants admeses en el procés selectiu que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar el coneixement de la llengua castellana, tant en l'expressió oral com en l'escrita, amb un nivell adequat segons el perfil lingüístic exigit per a cada plaça en concret. Als efectes de l'exempció, les persones aspirants a places corresponents a agrupacions professionals sense requisits de titulació hauran d'acreditar documentalment una de les opcions següents:

    1. a)  Haver cursat la primària i la secundària a Espanya.

    2. b) Ā Diploma de llengua castellana (nivell intermedi) que estableix el Reial decret

    1137/2002, de 31 d'octubre, o equivalent, o certificació acadeĢ€mica que acrediti haver superat totes les proves dirigides a l'obtenció d'aquest.

    c) Certificat d'aptitud en llengua castellana per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes.

    Les persones aspirants que no comptin amb el certificat o títols esmentats, hauran de realitzar una prova de llengua castellana de caraĢ€cter obligatori i eliminatori, la qual es qualificaraĢ€ d'apte/a o no apte/a. Aquesta prova consistiraĢ€ en un exercici de comprensió oral i un altre de caraĢ€cter escrit equivalent al nivell requerit segons la categoria professional.

    h) Estar en possessió del carnet de conduir B

    BASE 4A. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

    CaldraĢ€ realitzar una instaĢ€ncia geneĢ€rica on se solĀ·liciti la participació el procés selectiu i on es declari responsablement que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a les bases, referides a la data de finalització del termini de presentació de solĀ·licitud, acompanyada de la següent documentació:

    • Copia simple del DNI (Si es fa presencialment, la fotocopia es podraĢ€ fer al mateix ajuntament).

    • Copia del carnet de conduir B

    • Copia simple del certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana, i si calgués,

      castellana.

    • Relació detallada dels meĢ€rits

    • Copia simple dels documents justificatius dels meĢ€rits.

      Les solĀ·licitud es poden realitzar: Presentació al Registre General de l’Ens:

    - ElectroĢ€nicament: al registre electroĢ€nic de l’Ens. CaldraĢ€ fer-ho amb certificat digital o signatura electroĢ€nica i completar el traĢ€mit electroĢ€nic corresponent.

    SeraĢ€ suficient amb l’aportació de la documentació adjunta en coĢ€pia simple, peroĢ€ si la persona aspirant presenta amb la solĀ·licitud coĢ€pies electroĢ€niques auteĢ€ntiques, no seraĢ€ necessaĢ€ria l’aportació posterior de la documentació original.

    - Presencialment: les persones interessades poden presentar l’esmentada instaĢ€ncia que ha d’estar signada per la persona aspirant, en horari d’atenció al públic, al Registre General de l’Ens, Av. Vall d’AĢ€neu, 8 25597 (La Guingueta d’AĢ€neu), de dilluns a dijous, de 8h a 15 hores.

    SeraĢ€ suficient amb l’aportació de la documentació adjunta en coĢ€pia simple, peroĢ€ si la persona aspirant presenta amb la solĀ·licitud coĢ€pies auteĢ€ntiques o compulsades, no seraĢ€ necessaĢ€ria l’aportació posterior de la documentació original.

    - Per qualsevol altre de les formes admeses per l’article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    No es valoraran els meĢ€rits obtinguts amb posterioritat a la data de finalització del termini de presentació de solĀ·licituds. Els documents acreditatius dels meĢ€rits s’han d’ordenar guardant correlació amb l’ordre dels apartats corresponents de les bases i s’han de numerar correlativament en l’extrem superior dret del primer full de cada document.

    La presentació de la solĀ·licitud implicaraĢ€ la declaració responsable que la documentació presentada es correspon exactament amb la documentació original. L’Ens podraĢ€ requerir en qualsevol moment a la persona interessada que aporti la documentació original acreditativa. Totes les persones aspirants podran ser excloses motivadament en qualsevol moment si no compleixen els requisits. En tot cas totes les coĢ€pies simples hauran de ser compulsades abans de la contractació.

    La sol·licitud i tota documentació adjunta ha de presentar-se dins el termini de presentació

    BASE 5A. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUD

    El termini per presentar solĀ·licitud és de 10 dies haĢ€bils a partir de l’endemaĢ€ de la publicació de la convocatoĢ€ria al BOP.

    Les solĀ·licituds que es presentin des de la publicació de la convocatoĢ€ria a la seu electroĢ€nica de l’Ens abans que es publiqui al BOP, es tindran per presentades el primer dia del termini assenyalat per a la presentació de solĀ·licituds.

    BASE 6A ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

    Expirat el termini de presentació d’instaĢ€ncies, l’Ens dictaraĢ€ resolució en el termini maĢ€xim d’un mes, declarant aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses i

    assenyalant un termini de deu dies naturals per a la seva esmena. A la mateixa resolució s’indicaraĢ€ la composició del tribunal de valoració.

    La llista de persones aspirants admeses i excloses es publicaraĢ€ a la Seu electroĢ€nica de l’Ens, anunciant-se el dia, hora i lloc que hauran de realitzar-se les proves de catalaĢ€ i castellaĢ€ i/o de les entrevistes, en el seu cas, i donaraĢ€ a coneĢ€ixer els noms i cognoms dels membres titulars i suplents de la Comissió de valoració.

    La identificació de les persones aspirants admeses i excloses, les admeses en cada prova del procés i les finalment seleccionades es faraĢ€ mitjançant la publicació dels quatre números del DNI, NIE o passaport i la lletra, escollits aleatoĢ€riament, d’acord amb els criteris establerts en mateĢ€ria de protecció de dades. Els caraĢ€cters alfabeĢ€tics, i aquells numeĢ€rics no seleccionats per a la seva publicació es substituiran per un asterisc per cada posició (*). Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones interessades, d’acord amb l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Si no es presenten alĀ·legacions el llistat esdevindraĢ€ definitiu transcorregut aquest termini sense necessitat d’una nova publicació. Es podraĢ€ prosseguir el traĢ€mit incorporant a l’expedient l’informe del Registre general conforme no s’han presentat alĀ·legacions així com una diligeĢ€ncia de la quan se’n donaraĢ€ la publicitat que correspongui.

    Si es presenten alĀ·legacions, l’alcaldia les resoldraĢ€ en el termini dels trenta dies següents a la finalització del termini per a la seva presentació, notificaraĢ€ les resolucions de manera individualitzada a les persones aspirants i es publicaraĢ€ de nou, si escau, el llistat.

    BASE 7A COMISSIÓ DE VALORACIÓ

    La Comissió de valoració seraĢ€ colĀ·legiada i la seva composició s’hauraĢ€ d’ajustar als principis d’imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendiraĢ€, així mateix, a la paritat entre home i dona.

    El personal d’elecció o de designació política, el personal funcionari interí, el personal laboral temporal i el personal eventual no podran formar part de la Comissió de valoració.

    El pertaĢ€nyer a la Comissió de valoració seraĢ€ sempre a títol individual, i no es podraĢ€ ostentar aquesta pertinença en representació o per compte d’altri.

    La Comissió de valoració que s’ha de constituir per valorar el procés selectiu ha de tenir la següent composició:

    • - Ā PRESIDEĢ€NCIA

    • - Ā 2 VOCALS

    • - Ā SECRETARI/AĢ€RIA, l’actuació del qual/de la qual és de fedatari/aĢ€ria. El secretari podraĢ€ també ser membre de la comissió de valoració, si compleix els requisits. En aquest cas, tindria veu i vot.

      La identitat dels membres del tribunal i els corresponents suplents es resoldraĢ€ juntament amb la resolució d’admesos i exclosos referida a la Base 6 i es realitzaraĢ€ en la mateixa resolució d’alcaldia.

      La Comissió de valoració pot disposar la incorporació d’assessorament especialitzat. Les persones assessores no tenen vot. L’oĢ€rgan selectiu pot servir-se de personal colĀ·laborador per a la logística del procediment que es limitaraĢ€ a fer tasques auxiliars en la preparació i realització de les entrevistes/proves de catalaĢ€ i castellaĢ€ o en la comprovació de la documentació. EstaraĢ€ subjecte al principi d’imparcialitat i sigil. El personal assessor i el colĀ·laborador no tenen la consideració de membres de la Comissió.

      La Comissió de valoració no pot constituir-se ni actuar sense l’assisteĢ€ncia com a mínim de la meitat dels seus membres, bé siguin titulars, bé suplents, i sempre és necessaĢ€ria la preseĢ€ncia de la presideĢ€ncia i de la secretaria. Les decisions s’han d’adoptar per majoria de vots dels membres presents i, en cas d’empat, ha de resoldre el vot de qui actuï com a president/a. Tots els membres actuen amb veu i vot, tret del/de la secretari/aĢ€ria, l’actuació del qual/de la qual és de fedatari/a. No obstant aixoĢ€, tindraĢ€ veu i vot quan alhora sigui membre de la Comissió de valoració computant-se com un únic vot.

      D’acord amb el principi d’unitat d’acte en l’actuació dels oĢ€rgans colĀ·legiats, les mateixes persones que han participat en la constitució a l’inici de la sessió han de finalitzar-la.

      Els membres de la Comissió de valoració es poden abstenir i les persones aspirants poden recusar-los si concorre algun dels motius de l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre de reĢ€gim jurídic del sector públic, en el termini de 10 dies comptats a partir de l’endemaĢ€ de la publicació

    a la seu electroĢ€nica de l’Ens de la resolució per la qual es nomenen els membres de la Comissió de valoració.

    De la sessió que faci la Comissió de valoració s’ha d’estendre l’acta corresponent, signada pel/per la secretari/aĢ€ria, que n’ha de donar fe, amb el vistiplau de la presideĢ€ncia, i per tots els membres.

    En tot cas, el funcionament de la Comissió de valoració s’ha d’adequar a les normes proĢ€pies dels oĢ€rgans colĀ·legiats contingudes a la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de reĢ€gim jurídic del sector públic.

    BASE 8A. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU

    El sistema de selecció seraĢ€ per concurs de valoració de meĢ€rits, amb la fase preĢ€via de coneixements de llengua catalana i castellana per aquells aspirants que no ho hagin acreditat preĢ€viament segons l’establert en aquestes Bases:

    Llevat que la Comissió de valoració ho determini, en cap cas, ni tampoc per a ús merament personal o domeĢ€stic, es permetraĢ€ que les persones aspirants durant la realització de les proves de coneixements de llengües ni durant la realització de les entrevistes personals utilitzin teleĢ€fons moĢ€bils o qualsevol altre dispositiu que permeti la gravació, reproducció, transmissió o recepció de dades, imatges o so. L’incompliment d’aquesta norma comportaraĢ€ l’exclusió de la persona aspirant del procés de selecció i la peĢ€rdua dels drets d’examen.

    Fase de concurs:

    Es valoraran els meĢ€rits aportats per les persones aspirants degudament justificats en la documentació acreditativa dels mateixos, d’acord amb el següent barem:

    A. Experiència laboral: (màxim 30 punts)

    A.1) Per serveis prestats a l’Administració Pública desenvolupant funcions o tasques proĢ€pies del lloc de treball. Es computen els serveis efectius prestats en administracions públiques tenint en compte que el temps de serveis prestats simultaĢ€niament només s’ha de computar una vegada.

    L’experieĢ€ncia s’acredita mitjançant la presentació de la documentació següent:

    • āˆ’ Ā Informe de vida laboral del solĀ·licitant esteĢ€s per la Tresoreria General de la Seguretat Social i actualitzat.

    • āˆ’ Ā Certificat expedit per l’administració pública on s’hagin prestat els serveis amb indicació expressa de les funcions desenvolupades, període de temps, reĢ€gim de dedicació i escala o subescala o categoria professional desenvolupada.

      Es valora a raó de 0,30 punts per mes treballat complert i fins al límit maĢ€xim temporal del dia de publicació de la convocatoĢ€ria de les presents bases, fins a un maĢ€xim de 30 punts.

      A.2) Altres treballs realitzats en empreses privades, en llocs similars al convocat.

      L’experieĢ€ncia s’acredita mitjançant la presentació de la documentació següent:

    • āˆ’ Ā Informe de vida laboral del solĀ·licitant esteĢ€s per la Tresoreria General de la Seguretat Social i actualitzat.

    • āˆ’ Ā Presentació de fotocoĢ€pia compulsada del/s contracte/s de treball, fulls de noĢ€mina, certificats o qualsevol altre mitjaĢ€ que acrediti la naturalesa dels serveis prestats.

      Es valoraraĢ€ a raó de 0,10 punts per mes treballat complert i fins al límit maĢ€xim temporal del dia de publicació de la convocatoĢ€ria de les presents bases, fins a un maĢ€xim de 10 punts.

      A.3) Treballador autònom:
      L’experieĢ€ncia s’acredita mitjançant la presentació de la documentació següent:

    • āˆ’ Ā FotocoĢ€pia de la lliceĢ€ncia fiscal

    • āˆ’ Ā Certificació de cotització al reĢ€gim autoĢ€nom o certificació del període d’alta en l’impost

      d’activitats econoĢ€miques.

    Es valoraraĢ€ a raó de 0,10 punts per mes treballat complert i fins al límit maĢ€xim temporal del dia de publicació de la convocatoĢ€ria de les presents bases, fins a un maĢ€xim de 10 punts.

    No es computen els serveis prestats simultaĢ€niament amb d’altres igualment alĀ·legats.

    B. Formació/ Altres meĢ€rits (10 punts)
    Es valorarà amb 10 punts disposar del carnet de conduir C o C1.

    C. Entrevista (5 punts)

    El Tribunal realitzaraĢ€ una entrevista als aspirants si la difereĢ€ncia entre el segon aspirant amb més puntuació i el tercer és de 5 punts o menys. Aquesta entrevista podraĢ€ ser presencial o telemaĢ€tica, segons disponibilitat dels aspirants.

    Es valoraraĢ€ fins a un maĢ€xim de 5 punts els qual es sumaran al resultat de les fases anteriors per determinar el resultat final del procés.

    En aquesta entrevista, l’oĢ€rgan de selecció valoraraĢ€ qüestions relacionades amb:

    • - Ā Comunicació

    • - Ā Treball en equip

    • - Ā L’adaptabilitat al context organitzatiu

    • - Ā Sobre les funcions del lloc de treball

    • - Ā Sobre el municipi de Rialp i el seu entorn.

      Els criteris per puntuar cadascun dels factors seran tant el desenvolupament de l'entrevista com la valoració curricular aportada per les persones aspirants, tenint en compte la naturalesa del lloc de treball al qual s'aspira.

      En cas que l’oĢ€rgan de selecció decideixi procedir amb les entrevistes, la persona aspirant que no es presenti a dita prova quedaraĢ€ automaĢ€ticament exclosa del procés selectiu.

      BASE 9A LLISTA PER PUNTUACIÓ TOTAL OBTINGUDA I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS.

      Un cop finalitzada la valoració del concurs de meĢ€rits s’ha de fer pública la

    puntuació, per ordre de puntuació total obtinguda.
    La Comiss
    ió de valoració proposaraĢ€ a l’alcaldia de l’Ens la constitució de la borsa de treball amb les persones aspirants que hagin superat aquest procés selectiu.

    Per Decret de l’alcaldia es constituiraĢ€ la Borsa de Treball que es regiraĢ€ per l’establert en aquestes Bases i que contindraĢ€ una llista de persones per ordre de la puntuació total obtinguda, de major a menor, segons el resultat d’aquest procés selectiu, la qual cosa determinaraĢ€ l’ordre de prioritat en la crida de les persones candidates per oferir-les les propostes de contractació. En el cas que en procedir a l’ordenació de les persones candidates, d’acord amb la puntuació total obtinguda, es produïssin empats, es resoldran atenent successivament els criteris següents:

    a) Major puntuació de l’apartat d’experieĢ€ncia laboral en l’Administració. b) Finalment, si encara persisteix l’empat, s’efectuaraĢ€ un sorteig

    En aquest sentit, a més de les coĢ€pies o fotocoĢ€pies aportades juntament amb la solĀ·licitud, caldraĢ€ presentar la documentació que s’indica a continuació:

    1r. Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d’acreditar la concurreĢ€ncia dels requisits establerts en l’article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut baĢ€sic de l’empleat públic mitjançant l’aportació de documentació suficient expedida per les autoritats competents. A més a més, en el cas de tractar-se del/de la coĢ€njuge o descendent de coĢ€njuge en els termes de l’art. 57.2 i 57.3 d’aquest Reial decret legislatiu, caldraĢ€ presentar una declaració jurada o promesa efectuada per la persona nacional de l’estat membre de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de persones treballadores, en la qual manifesti fefaentment que no estaĢ€ separat/ada de dret del/de la seu/va coĢ€njuge.

    Les persones aspirants que dintre del termini indicat no presentin la documentació, o si de la documentació presentada es dedueix que no és correcta, seran excloses de la Borsa de treball, sens perjudici de la responsabilitat en queĢ€ hagin pogut incórrer en el cas de falsedat en la seva instaĢ€ncia. AixoĢ€, tret de casos de força major, els quals han de ser degudament comprovats i considerats per l’alcaldia.

    Els qui tinguin la condició de personal d’aquest Ens resten exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats i que no requereixen actualització; i únicament han d’acreditar les circumstaĢ€ncies de les quals no hi hagi constaĢ€ncia.

    BASE 10A. INCIDEĢ€NCIES

    L’alcaldia de la corporació, a petició proĢ€pia o a proposta de la presideĢ€ncia de la Comissió de valoració, pot demanar, als efectes procedents, en qualsevol moment l’acreditació dels requisits i meĢ€rits quan cregui que hi ha inexactituds o falsedats en les quals hagin pogut incórrer les persones aspirants.

    Mentre estigui constituïda, la Comissió de valoració estaĢ€ facultada per resoldre els dubtes que sorgeixin en l'aplicació d'aquestes bases i podraĢ€ adoptar els acords que corresponguin en tots els supoĢ€sits no previstos en elles, per tal de facilitar el desenvolupament normal del procés selectiu, els quals podran ser objecte de recurs d'alçada davant de l'alcaldia, en el termini maĢ€xim d'un mes a comptar des de l'endemaĢ€ a la data de la seva publicació. Abans de la constitució de la Comissió de valoració i després que aquesta hagi efectuat la seva proposta aquesta facultat correspondraĢ€ a l'alcaldia.

    BASE 11A. CONTRACTACIÓ DEL PERSONAL

    L’alcaldia de la corporació procediraĢ€ a la formalització per escrit dels contractes corresponents amb les persones aspirants proposades, seguint l’ordre establert a la Borsa de treball constituïda.

    BASE 12A. PERÍODE DE PROVA

    Les persones contractades hauran de superar un període de prova d’ 1 mes o el proporcional al temps de feina per la qual sigui contractat/da. Aquest període no s'aplicaraĢ€ si la persona candidata seleccionada ja hagués realitzat les mateixes funcions amb anterioritat a l’Ens, sota qualsevol modalitat de contractació, amb una durada mínima d’un mes.

    En finalitzar el període de prova, l’Ens faraĢ€ un informe d’avaluació de la persona aspirant sobre l’aplicació dels seus coneixements i les seves capacitats a les activitats realitzades, la qualitat i l’eficaĢ€cia en el desenvolupament de les diferents tasques i l’adaptació a l’entorn de treball.

    En el cas que la persona aspirant no superi satisfactoĢ€riament el període de prova, perqueĢ€ no assumeixi el nivell suficient d’integració i eficieĢ€ncia en el lloc de treball seraĢ€ declarada no apte/a, per resolució motivada de l’oĢ€rgan competent, i perdraĢ€, en conseqüeĢ€ncia, tots els drets derivats de la seva contractació i es donaraĢ€ per finalitzat el seu contracte. En aquest cas, l’oĢ€rgan competent formularaĢ€ proposta de contractació a favor de la persona aspirant que tingui la puntuació següent més alta, la qual hauraĢ€ de superar el corresponent període de prova.

    DISPOSICIONS FINALS

    Primera. En tot alloĢ€ no previst en aquestes bases s’ha d’aplicar la normativa següent:

    • Llei 7/1985, de 2 d’abril, de bases de reĢ€gim local

    • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre pel qual s’aprova el text refós de la Llei de

      l’Estatut BaĢ€sic de l’Empleat Públic

    • Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, que aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut

      dels treballadors

    • Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures per a la reforma de la funció pública

    • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de les

      disposicions legals vigents en matèria de règim local.

    • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions

      públiques.

    • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de reĢ€gim jurídic del sector públic.

    • Decret legislatiu 2/2003, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de reĢ€gim local de Catalunya

    • Decret legislatiu 1/1997, de 31 d’octubre, pel qual s’aprova la refosa en un Text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en mateĢ€ria de funció pública.

    • Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

      Segona. Règim de recursos

      Si es vol impugnar la resolució d’aprovació d’aquestes bases, així com, la resta de resolucions de l’alcaldia, es pot interposar recurs potestatiu de reposició, dins del termini d'un mes, comptat a partir del dia següent al de la seva publicació o directament recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Lleida, dins del termini de dos mesos comptats a partir del dia següent al de la publicació d'aquest acte, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre i els articles 8, 14, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

      Contra els actes i resolucions de la Comissió de valoració, en tant que es tracta d’oĢ€rgans colĀ·legiats dependents de l’alcaldia de la corporació els actes dels quals no exhaureixen la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant l'alcaldia en el termini i amb els efectes que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre